NO-dagen

hej idag på skolan hade vi ju en Nodag som vi i åttan skulle "ta hand om" det var vi som skulle vara på alla stationer som hela skolan skulle gå till jag var med Elin och på våran station skulle man göra en regnbåge och sen så la vi fram prisman (grejjen som ljuset speglas i såatt det kan bli en regnbåge utan sol och vatten) och satt på overheaden också fick dom vrida på den såatt det blev en regnbåge. Sen när vi frågade hur dom trodde att det blev så, så svrade en kille i fyran och han kunde alltnig om det  jag blev chockad han var tillochmed nästan bättre på att förklara än mig oc Elin hahah men bara nästan :P sen gick jag på stan med min syster jag köpte lite smågrejjor och en fikade vi varm choklad med masssssa grädde och en chokladboll det var super gott! 



 
haha passande bild vha? ;P det är faktist från en suuuper  bra film nämligen
step up 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0