home

halå jag kom hem igår från verkön. Och herre jävlar vad roligt ja har haft det, och det var så himmla fint! det var lite roligt för det var typ bara tre hus där och i en av dom husen så bodde dom som äger hela ön och dom hade massa kossor och en häst som måste tro att den är en ko haha, den är typ ledare till alla kossor så vart den en går så hänger kossorna på.  På verkön så får kossorna och hästen gå vart dom vill det är dom andra som bor där som vår hängna in sig själva haha (jag tyckte attdet var lite roligt!).
Vi har tagit många bilder men jag har inte ladda över de en så de kommer senare.
jag hittade en ganska suddig bild på slottet men det var här vi bodde iallafall, det är mammas & pappas vänner som driver det i sommar.  För att komma dit var man tvungen att åka båttaxi från norderön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0