chokladdoppadejordgubbar

gokväll :P kvällen har jag spenderat med sanna & lina vi började med att gå ner och hyra film. Då kom vi inte överens jag ville se en rysare (strangers) men dom ville se en thriller, och snäll som jag var så tog vi den dom bestämde, och jag trodde att den skulle vara astråkig typ ååh vi filmar en rysare i jämtlnd läskigt :p (det var i ryssland men) men den var as äcklig dom typ skar i en flicka flera gånger och dom hade typ redan skurit och slagit sönder hennes ansikte HUvva. Jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg vad den hette. Men n rolig sak med kvällen var att vi provade på nytt godis, Vi köpte jordgubbar och doppade dom i choklad här hemma jag har aldrig provat den men det var ju supergott. Men nu ska jag sova det är en dag imorgon också.
Bilder på jordgubbarna.





MUMS!
det här ska jag göra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0