från läger till stugan

hej nu sitter jag i stugan. När vi kom hem ifrån lägret fick jag sitta och vänta på att pappa skulle hemta mig och min stora väska ganska länge. Sedan var det bara att åka hem och packa om och sen stack vi till stugan för att fira midsommar, jag älskar vår stuga den är så stor. Sen någon gång i sommar ska vi till sommarstugan också som ligger vid en sjö.
hoppas alla har det bra pusssar.



har nyss duschat och gjort hårinpackning superskönt :)
onödigt kanske att jag lägger in en bild där man inte se ansiktet haha menmen.
och justeja har och sofie har kanske hittat ett sommarjobb eller det var en som frågade oss men superkul juh
det är där vi var på läger det var superfint där tycker jag hhihi.
Hoppas bara att hon inte har ändrat sig när vi ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0