love it!

GUd vad skönt det är att vara här ibland haha. Nu har jag ätit världens godaste midsommarbuffé men mina favoriter prinskorvar,köttbullar & potatis samt massa annat gott men det är huvudsakerna om jag ska äta hihi. Sedan så gick mamma ut och satte sig på balkongen men jag tyckte att det var för kallt så jag hoppade in i bastun istället och somnade nästan (så skönt) sen så gjorde jag och syster iordning chokladdoppade jordgubbar som vi snart ska äta och jordgubbstårta hihi Jag älskar jordgubbar VÄRLDENS GODASTE GODIS!
haha nu kom syster ner för trappan och sa "titta Isabelle alla som har smakat har tyckt att det har varit jätte gott" så sträkte hon fram en tallrik men chokladdopaade vindruvor haha. Knäppis, jag har inte smakat dom men det kanske är gott?

Hoppas alla har en fin midsommar pussar. 



solen tittar fram här nu så lite senare ikväll så blir det kanske grillning också :D!

Kommentarer
Postat av: alex

ja, det tycker jag verkligen att du borde göra. Men man får inte skratta ;)

2009-06-19 @ 21:44:25
URL: http://alexslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0