that´s the way I love you.

hallihallå:) idag sov jag typ till halvelva klev upp åt äggröra & bacon (mums) och sedan kollade jag och syster på YES MAN! haha den var faktist ganska bra skrattade iallafall ganska så mycket. Sen gick vi ner till affären där jag köpte vad jag tycker är ett skitsnyggt linne hihi, eller okej päronen köpte det till mig som en födelsedags present så jag får vänta en vecka... (Thats right imorgon är det precis en vecka kvar till min födelsedag!)

det har nygg regnat supermkt här men solen börjar komma fram.




lite lagom snygg i håret HAaHA!

ska nog snart hoppa i bastun, eftersom att det inte är så varmt ute är det de bästa jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0