ååhh vad jag hatar dom här dagarna!

Hej alla glada ledsna arga sura ensamma, ja inte vet jag men hej. Den här dagens var varit bajsbajsbajsbajsbajs mm. På skolan var det skit för jag hatar NO på dansen gick de också piss för jag har så sjukt ont i mina ben, och jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Aja lite bra blev det iallafall när pappa kom hem med sjukt snygga jeanstights till mig som jag kära i! Jag vet att jag är lite sen med att skaffa sådana men bättre sent än aldrig som alla brukar säga ;)
PLUS att jag måste plugga röven av mig till provet på torsdag :(



skit dåliga bilder tightsen ser nästan svarta ut men dom e mörk jeans blå
men här är dom allafall



Kommentarer
Postat av: johanna

snygga!

2009-03-25 @ 15:23:33
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0