alive

hello nu har jag kommit hem från vemdalen ;) asså även fast det var sjukt jobbigt så var det här en av dom roligaste dagar jag har haft på flera år herregud (larsoloff) vad vi skrattade. Jag Tilda och Sofie åkte sist tillsamans med en lärare och vi tjejor druttade hela tiden. Det var en as brant backe ocvh den rammlade vi 350 gånger var i och våran lärarinna (haha) bara stog och garvade hela tiden. Så ja dagen var helt underbar samtidigt som det var ett helvete vi åkte en och enhalv mil! Och jag har faktist fått lite färg i ansiktet.
Men nu är det dags för middag, Cya later alligator


pappa kom hem med mina snyggsnygga solbrillor från H&M,
dom var slut här i Östersund när jag kollade senast
haha man ser ju min skioutfit också, en polotröja från Zara syns i bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0