god night.

nu ska jag sova. har pluggat ganska mycket och började kolla på DHW men jag orkade inte kolla klart, för att jag är så trött. Vilket jag inte borde vara eftersom att jag gick och la mig kl:8 igår, men jag håller nog på att bli sjuk för jag känner mig typ hängig hela tiden. Aja jag lever ändå. Imorgon måse jag gå upp tidigt för mamma åker till stockholm (igen, lyckosten) och pappa är borta så då ska jag och syster gå ut med Spencer på morgonen:)
Lika bra och vänja sig jag vill ju ha hund när jag flyttar hemifrån för att dom är bästa sälskapet haha
Aja det dröjer nog ett tag, men spencer får följa med mig då :). Aja sova var det pussar


Spencer får nog följa med mig :) Aja sova var det Pussar

ett par supersnygga väskor från accent.
(fulichbild men whatever)

Kommentarer
Postat av: marie

Den rosa är snygg! :)

2009-03-20 @ 10:08:19
URL: http://bubblewater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0