knäpp

hejhallå, jag ska inte alls ha den här "designen" på bloggen, haha vi råkade ta bort den andra då vi försökte sätta dit en ny, okej det låter som att jag e knäpp (men det är jag hahaha) men jga har ingen aning om hur man sätter in en ny "design" på bloggen. Jag antar att jag får fråga superalex för han kan ju typ allt :) Så alexander kan du berätta för mighur man gör snälla du :p. Nu ska jag gå och försöka igen sen måste jag åka och handla med pappsen för vi ska til Åre imorgon med skolan, och jag måste ha very mycket fika med mig. så att man kan sitta och ha mysigt i backen halva tiden typ. Hoppas bara att det blir mycket sol så mn kan få lite färg i sitt vita ansikte. Men vi hörs Cya



lite ful mobilkamerabild, men det var så mysigt
att åka i backen i vemdalen när det var så här ;)
(det där ljuset är en sol :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0