lite fler bilder :)

på lovet så bowlade vi också ;) och när det var min tur en gång så var det så fult! ibörjan var jag as dålig så när jag hade kastat iväg klotet för typ den 10:e gången så vände jag mig bara om för att gå och hemta ett till klot (man skjuter ju 2 gångr) också gav jag min familj en blick och då såg asgla ut och dom bah woow, och då vände jag mig om och då hade jag gjort en strike hahaha (you had to be there) haha. Sån är jag ;) men nu är min hud lite otålig så jag funderar på att gå en sväng men han ute i solen, men vi hörsen puss


jag satt i stugan och väntade på att vi skulle åka :)


kerstin och niclas, dom var inte bered på att ja stog där med kameran hah


och här är en bild på superbowlarn :D
men nu måste ja gå ut med storen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0