Nyttighets vecka? BULLSHIT

hejhallå nu har jag kommit hem från skolan när jag kom hem så hade jag ingen nyckel och det var låst, sp då väntade jag på min syster och när hon kom hade inte hon heller någon nycckel, så då medans vi väntade på vår bror så tog vi en promenad i finvädret (gud vad härligt väder!) sen när vi kom tillbaka kom vi inn. Och då så tröst åt vi liiite hehe. Asså vi hade ju bestämt att vi skulle vara nyttiga dom här veckorna tills vi åker utomland att vi får ta på helgen, men hur lätt är det då? i måndags så var jag ju på "middag" och då bjöd hon på kakor sen i tisdags på bakade en familjemedlem och då åt jag ju av det sen i onsdags så var det kvar av detdom hade bakat och jag var ju sjuk så då tog jag lite av det :) och idag så tröståt vi lite choklad. Aja man ska intye plåga sigsjälv mer än nödvändigt haha.


fast nu är jag väldigt sugen på en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0