Plugghäst

ååh jag orkar inte skolan, jag längtar värkligen till jag ska börja på gymnasiet för då hoppas jag att jag kan få gå skolan någon annan stans än Östersund helst i stockholm där jag har släckt så sen när jag är klar där så kan jag åka ut och resa typ jorden runt :) (hehe sitter här och drömmer). Nu måste jag plugga franska och det är så himmla tråkigt :(. Förut älskadejag verkligen franska tyckte att det var ett sådant roligt språk att läsa. Men nu är det tvärtom jag känner bara press från alla håll och det känns som att jag inte kan någonting av det och det är så himmla tråkigt att jag tycker så. Tänker nog bara välja engleska på gymnasiet iallafall hur det känns nu så kommer jag inte välja franska iallafall.


stockholm i mitt hjärta :) haha

Kommentarer
Postat av: Alex

ring mig!1

2009-03-16 @ 18:18:12
URL: http://alexslife.blogg.se/
Postat av: cbj

Språk är oftast bara kul när man kan det. Men då är det kul. Kämpa på, hälsar jag bland alla rovdjuren i Vålådalen.

2009-03-16 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0