Subway

hej alla snart ska jag ner på stan med brorsan för att köpa ett par solbrillor jag har sätt :) (syster har dom i bruna, me like) och sedan kommer pappa och kerstin ner så ska vi äta middag på suway tror jag. Franska provet idag vill jag inte nes prata om hehe (smart att jag nämner det) men om resultatet blir bra så kanske jag berättar ,en tyvärr tror jag inte att det är så bra :/ Och det svåraste är kvar imorgon ska man gå in i ett rum själv och läsa upp något man har hittat på (påfranska) för en suuuuuper läskig mikrofon, jag kommer DÖ, det skulle inte förvåna mig om jag börjar gapskratta haha. Aja nu måste jag kila.



Två apsnygga väskor. Nån av dom måste jag ha!
båda kostar 299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0