Tandläkarbajs

hejsan blogg :) Nu sitter jag och håller på med ett svenska arbete som skain imorgon som jag fick veta idag, hehe. Men jag är faktist snart klar och jag bara hoppas att jag gör rätt. Idag så har det varit tandreglering och dans. Hos tandläkaren var det piss för att det haed losnat två saker och det har jag vetat om ett tag, men hon sa typ att det var ganska "alvarligt" och att man kan måsta börja om helt :O, men det tänker jag vägra göra så jag hoppas det löser sig. Och dom spände tandställningen så nu gör det pissont så jag kan inte äta normalt så jag kommer väl svällta ihjäl, haha nerå men nästan. På dansen var det siin kul men väldigt varmt.
Men nu måste jag fortsätta med min kära vän svenskan.
XOXO Isabellekaramell


det här skulle jag inte tacka nej till nu, jag och
syster måste ta och fika snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0