thinking

hello, det blev inget besök till valparna idag tyvärr :( men imorgon så får vi hoppas att alla valpar är friska så att vi kan komma då. igentligen hinner jag inte göra annat än att plugga imorgon, jag har ju franska prov till veckan (HJÄLP) och så ska jag lämna in en svenska "uppgift" på tisdag, men herregud jag har så tråkigt liv redan så jag ska inte göra det värre,hehe. Jag tycker faktist att jag pluggar för mycket. Men har man inget minna alls så finns det inte så mycket att göra åt, fast igentligen är det ganska onödigt för mig att plugga vissa saker för jag glömmer ändå bort dom :P men det blir nog bättre både mammsen och pappsen har ju superbra minner så jag borde väl få lite av det kan man tycka.
Cya later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0