fick sluta en timme och en kvart tidigare :D

hej alla alla. Nu har jag gått ut med vovven och ätit fika ;). Sista timmen idag hade vi träslöjdsprov som jag tror har gått apa, jag menar varför ska jag kunna namn på och vad man använder alla verktyg i hela världen till? Om jag typ ska bygga något så vet jag nog vad jag ska använda lixom det tar man ju reda på då?
Aja nothing I can do about it :/
Vi hade SO idag också och jag fattade ingenting, eller jo lite men inte tillräcklgt. Vi ska typ göra en jordenrunt resa med kordinater på ett papper. Jag får seriöst omt i huvudet av att tänka på det hehe. Pappa får hjälpa mig när han kommer hem för först och fremst måste jag göra klart min svenska redovisning ;)

Sorry för att jag klagar på skolan men är bara liiite skolless. Men skolan är bar hörni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0