gårkvällen..

spenderade jag med några vänner först var vi ute och lyssnade på skithög musik (folk glodde lite) det var skit kul jag bara hoppade runt och dansade samt spelade jag fotboll även fast jag stog stel som en pinne och när bollen kom till mig sköt jag iväg den åt ett helt annat håll än jag tänkt mig :P (jag är ingen fotbollsnörd om man säger så haha) sen gick vi in och pratade och kollade på något på teve sen vid midnatt gick jag hem. Det var en helt okej kväll med tjej och killkompisarna. Men lite panik jag fick imorse då, mina kompisar ringde mig tio i tio och jag låg ju å sov och dom sa att det var konfa idag (hade ingen aning om de) och den börjar ju tio så jag slängde i mog frukosten och tog på mig närmaste kläder så fick pappa skjusa ner oss. Men till vilken mening då? Det var bara jag sanna och lina som hade fått reda på det så vi hade en liten "kort" träff kallade dom det (en timme och en kvart) sen hade vi frågesport då man vann godis haha gissa vem som vann?.
Sen blev det en sväng på stan, sedan åkte jag mamma och pappa och kollade på bilar ;)
Har varit en ganska trevlig dag hitills. :P

Jag just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0