köjdshfökhgök

jah hatar skolan. Pågrund av den måste jag nu gå och plugga ännu meeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
och det värsta är att jag fattar ingenting.Och jag orkar inte fatta någonting.
Allt är bara skit just nu.



DU ÄR MIN BÄSTIS<3
för att du lyssnar alltid, du berättar inte för någon du dömmer mig inte jag kan gråta hos dig och du försöker verkligen alltid att få mig att må bättre och det är ofta du lyckas du låter mig vara mig själv för att det är då du gillar mig mest och du förlåter mig alltid och blir alltid så himmla glad av att se mig.











I just wish i could have somone to talk to, that would listen to me and understand, somone I can rely on.
becuse right now I have nobody like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0