hemmåt

halå :P
Idag är det sista dagen här :'(
Mamma och pappa ska jobba idag så jag och kerstin ska klara oss själva tills fyra då tåget går hehe. Vi ska nog kanske bara våga gå här på söder för jag vet inte riktigt om jag vågar gå in tills "storastan" det skulle ju vara lite synd om vi gick vilse höhö.
AJa tjingelinglinglingling

Igår efter att Lisa,Ulf och Johanna hade gått :)

I'm gonna eat you mohahaha (nemen seröst GU vilken läskig bild :S)


sen ville jag inte vara läskig någe mer :)

En sak som vara lite rolig, vi åt midda på ett ställe som heter Blå dörren.
Och i sjuan så läste vi en obehalig läskig bok som hette Bakom den blå dörren, Jag var lite rädd när vi satt och åt hehe.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Allt bra med dig idag då? =)

2009-10-20 @ 15:21:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: YVONNES

mysig halsduk

2009-10-24 @ 12:45:25
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0